Gillar söndag

Bästa dagen på hela veckan, söndag!! Är en så lugn o go dag med massa bra på tv =) Älsklingen kommer hem idag med, ännu bättre..

Igår var trevligt&välbehövligt, massa godsaker, BUZZ spelande & tjejsnack =) Borde göras mkt mer ofta! Lite bilder i inlägget neranför.

Idag händer annars inte mkt, bara va! Blir bara slappt, väntar på att de ska bli närmare kvällen.Tända ljus&krypa ner framför tv..Laga lite mat också kanske skulle va nåt?Får se om jag orkar, kaffe&smörgås duger fint annars.Har fått ngt konstig vid sidan av svanken mot höften ner mot rumpan eller ja hur man nu ska säga..Tror de är ngn nerv som har kommit lite i kläm eller ngt, när jag ska göra vissa saker som att böja mej så gör de så ont så jag vet inte om jag ska skratta eller gråta..Bara hoppade på mej alldeles sådär när jag skulle mata katterna..Könstigt!


Ne nu ska jag prata med Sandra som ringde nu =)


Kommentera
Postat av: sandra

ne inte så roliga dagens skämt å dagens onödigande vetande eller vad de heter på min blogg direkt:P haha!

2008-11-23 @ 14:12:43
URL: http://nogg.se/sassa55

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0