Flitig

Nu är de tisdag, och jag är ledig vilket är väldigt skönt!!!Skulle ha åkt ner till Åmål&mormor, men mormor kommer hit ist =) Så jag ska snart åka till vikinghallen o handla lite tänkte jag o sen slänga ihop en hallonpaj med vaniljsås till..Hur gott e inte de??

Har börjat o måla tak, men jag tröttna.Igår när jag kom hem från jobbet målade jag lister o så, och idag kommer nog Stig o klistrar upp lite tapeter..Klart till jul skulle jag tro?

Idag är fröken Sally väldigt billig!!! Jag får inte lämna henne en sekund för då börjar hon o skrika, hon ska hoppa upp till mej hela tiden bara att hon missar o komma upp så hon sätter klorna i mina knän ist o aj vad dom är väldans kattrevna nu..Det är tur att hon är så söt som hon är, så man inte kan bli arg på henne..


                 


Nu ska jag klä mej o sticka till affären, återkommer med all säkerhet sen igen Hej så länge

Kommentera

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0