Äntligen fredag

Ja de var på tiden att de blev fredag =) Sovmorgon imorn o de är efterlängtat!!O ledig söndag, ännu mera efterlängtat =)
Jobbat idag, ganska händelselöst..Men arbetsdagen gick fort iaf o de är alltid skönt när den gör de..
Vart duktig o ringt till vårdcentralen idag med o min onda mage..Fick gå till apoteket o köpa några receptfria brus, hoppas de ska hjälpa!Har vart förjävligt som senaste kvällarna..


Idag har vi fått nya miljonlotter, håll tummarna för att vi blir miljonärer!!!



Har förresten mejlat halebop om min telefon som krånglar, hade tänkt jag skulle ha skickat in den på lagning o sen sålt den, men tror inte jag vågar göra de..För om inte skadan täcks av garantin får man betala 500:-!!??!! för att få tebaka telefon fortfarande trasig..Känns väldigt riskabelt när jag inte vet vad som är fel. Så den får fortsätta vara trasig!!Får väl skänka bort den, eller ha kvar den som reserv telefon =) Eller hitta nån som köper knasiga telefoner..




Igår fick jag rosor&premium choklad av älsklingen min, va glad jag blev =) Så go så han min love..




Kommentera

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0