Vill ha

Så hade man en ledig dag igen då,börjar nästan bli för många lediga dagar nu,hoppas dom ringer så jag får jobba imorn och mycket nästa vecka!!!

Idag blir de till o åka till Åmål en sväng,hälsa på mormor.Tänkte ta o tvätta min bil när jag är där..Skulle verkligen behövas :)

Igår var vi med Sandra&Andreas o hämta en underbart söt kattunge, lite avundsjuk faktiskt..Men kände mej jätteduktig som inte tog med mej en själv haha.. Jättelång håriga kommer dom i bli också.De e ju sååå gulligt..

Var inne o kolla på Nelly.com igår,hade massa roliga parfymer där gött sugen på o köpa..Men vet ju inte vad dom luktar?Namnen var iaf roliga o dom var rätt billiga :)  Massa annat kul hittade jag där med, vill ha!! Men måste vara lite sparsam denna månaden så tar de nästa ist! ;)

Nu ska jag lägga i en maskin med tvätt o sen hoppa i duschen..

Hej hej



Kommentera

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0