Uttråkad

Ja nu jävlar är jag rejält uttråkad,orkar ju inte göra ngt heller så blir ju så långsamt..Fast egentligen ska jag absolut inte klaga finns dom som har de värre :(

Mamma har nyss vart här o hämtat Junior,våran lille bebis som är ännu sjukare än vad jag är.. Alldeles tät o snorig stackaren o så blöder han i näsan..Så de fick bli en tripp till vetrinären för hans del..

Har gått o väntat på posten i några timmar,o när den väl kommer så har jag inte fått ngn reklam..Jag som gillar reklam särskilt reklamen på måndagar..Men ist kom de räkningar bara en massa räkningar..O rea grej från ellos/josefssons men jag hade självdiciplin nog att slänga de :) Grattis till mej..

Längtar efter älsklingen min nu..Vill att han ska komma hem snart..Men får vänta ett par timmar till..


 

Kommentera

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0