Shopping

Ja idag har de blivit shopping,me like! Köpte mej en jätte mysig lång huv-tröja på bik bok (kanske inte riktigt är säsong för de men jag blev kär i den) ett grönt halterneck linne på cubus,ett vanligt vitt bas linne på hm, sen blev de strumpor&trosor&mascara på lindex.. O så köpte jag mej ju ett par svarta fulskor,hehe..Har velat ha svarta länge nu har ju röda,rosa&vita redan men men.. Gjorde också ett försök att köpa ett par shorts till min kära pojkvän men de gick sådär de :`(
Haha vi har vart på resturang vi o vart riktigt fina av oss,jag&Therese delade på maten satt o åt från samma tallrik..Gör man så på resturang?? ;)

Efter karlstad bar de av hem te Therese mamma o Therese gjorde mer slingor på mej,blev riktigt ljust denna gången så slingor en gång till sen kör jag hela håret..

Efter slingandet blev de en sväng till älsklingen som grejsar med bil sin,åkte till Sibylla o käka hamburgare..

Och nu sitter jag här hemma,snart dags o sova upp o jobba imorn :(
O min dumma älsklings  katt har vart i slagsmål IGEN att han aldrig lär sej,haltar gör han så han knappt kan gå i trappan...


Natti natti

Kommentera

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0