Pizza

Ja de blev en sväng till Åmål efter jag hade slutat jobba,prata med mamma o hon ville att vi skulle gå o äta pizza..Så fick bli en snabb sväng till Åmål&Åmåls pizzeria ihop med mammsen..De var inte helt fel,evigheter sen jag käka åmål pizza med gott gott...

O nu är de dags för sängen,älsklingen min är ute o festar han så får sova själv :(

Jobb imorn igen,jobb måndag..Jobb jobb jobb.... :) Är i långserud o härjar runt dom här dagarna,inte jobbat där på ett tag nu så litte kul :) Fast inte de roligaste stället helt klart, men variation...

Hehe såg min gamle bil förut,saknar den inte! Var väl inte så vacker..Fast den jag har nu kanske inte heller är så "vacker" för tillfället men den har inte såna rost problem som den gamla hade..

Ne dags o sussa kudden! Natti natti

(Har ont i öronen,hoppas de beror på oljudet i bilen så jag inte ska bli mer sjuk)


Sandra ♥ Fridde

Kommentera

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0