PANIK!!

Jag får verkligen panik på jävla äckliga spindlar,fattar inte varför jag är så rädd för dom men rädd är jag!!!Stog i duschen här jämt för en liten stund sen,såg ngt svart krypa upp på väggen EN SPINDEL!!Gaah flög ur duschen med duschhandtaget med mej,gissa om de blev blött på resten badrummet?En aning... Kunde iaf dränka den med vatten så den for ner i avloppet men vågade mej knappt in i duschen igen men var ju så illa tvungen..Huga va är dom bra för?Skrämmas? Hoppas vi inte har en massa spindlar här,har ju inte bott här på våren o sommaren än..Hoppas hoppas hoppas..

Jahopp igår fick vi iväg med lille Tiger till vetrinären,stackarn var jättedålig.Snuvig,nyste o var väldigt slö..Men när vi kom till vetrinärstation var han väldigt pigg kunde hitta ngt större fel på han så dom vätskade upp han o vi fick åka hem..När vi kommer hem började han nysa igen o nu ligger han o slöar på sängen,stackars liten...

Nu ska jag ta o slänga på mej lite smink o sen är de dags o sätta sej i brumm brumm-bilen o fara till Nytorget o jobba!

Ciao




Kommentera

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0