Onda ögat

Igår vart de en heldag,började med caravan&trafikens dag..Lätt att älsklingen fick mest uppmärksamhet av alla med sin bil,blev intervjuad av både Säffle tidingen&Säffle-Åmål annonstidning o dom tog bilder o grejer :) Ska bli kul o se när de kommer.. Jag&sandra fick iväg till lindex o köpa mej skor inför kvällen o sen gick jag på marten med älskling en sväng,fick mej i ett par snygga solglasögon för 40:- rena fyndet :) Haha bra pris för mej som alltid lyckas ha sönder mina solglasögon..Sen så köpte jag självklart godis :)
När trafikensdag o allt var slut,köpte vi med pizza o åkte till Friddes föräldrar o satt där, o käka,prata&fika, mysigt :)

Sena bar de av hemåt för min del,fixa mej inför kvällen o på med klänningen,yes jag i klänning..Älskade den verkligen o måste nog köpa mej en egen :)  Tillbaka in till stan igen,åkte till Therese o börja dricka, sen kom älsklingen o plocka upp mej o jag åkte med dom på cruisingen sen tillbaka till Therese för lite mer dricka innan medis,syster min kom dit en sväng,alltid lika trevligt när hon kommer.. Medis sist då,var halvkul där.. Var två så störande så kallade vuxna människor sär som började föreläsa för Therese om hennes tatueringar o sen säger en av dom att Therese var en öppen person men inte jag,jag hade onda ögat?? VA??Sa inget förutom att jag inte tyckte dom hade rätt o bara döma så som dom gjorde.. O dom ska va vuxna,antagligen äldre än våra föräldrar...suck..
Förövrigt kunde medis ha vart roligare men ändå en riktigt lyckad dag/kväll i de stora hela,även om nån kunde ha vart mindre sur ;) Men de spelar ingen roll nu så..
Gulligaste mormor körde hem mej hon,hihi låg i sextio hela vägen o var livrädd för att åka vilse när hon skulle åka tillbaka,så söt så..Men hon hade allt hittat tillbaka,stackare mormor får va ute o köra hela natten hon,först brorsan,sen mej o sen söstra mi..

Ska ladda upp kort senare,men de bli på lunar de om jag inte kan fixa till bilddagbok..Fattar inte hur den funkar men Jessica kanske kan hjälpa mej imorn? Få se på de..
Ja imorn kommer jessica,vi ska ha ägg&bacon frukost..Evigheter sen vi hade de sist! Ska bli trevligt..



Nu var de dags för tv,One three hill :)


Älskar Fridde

Kommentera

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0