Måndag

Har man jobbat idag då,kom iväg en timme innan jag skulle ha slutat :) Alltid lika trevligt de..

Sitter o väntar på att älsklingen ska komma hem så vi kan åka till Åmål o lämna i skattelapparna o förhoppningsvis hämta utemöblerna..Ringde till Jysk o skulle kolla om dom hade kommit,men dom har nog glömt o anställa trevlig personal där..Uh så otrevlig, får se om dom ringer tillbaka sen iaf,hoppas hoppas!
Vill ju verkligen ha möblerna nu, ser gött töntigt ut med ett stort bord o en stol..

Vill ha helgen nu jag,får bara hoppas att vädret håller i sej..Blev tillfrågad om jag ville jobba helgen med,hatar o säga nej men gjorde de ändå :) Duktig jag,fast ska iaf jobba fredag kväll...Kunde inte säga helt nej..Så på fredag blir de en lååång dag,stödboendet på dagen o hemtjänsten på kvällen...


Skriver mer senare om jag ngt mer o skriva om då :))


Kommentera

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0