Uppdatering

Inte orkat skriva på ett par dagar,har mest jobbat o sovit ändå så..

Idag är de ju midsommarafton men känns som de kvittar för min del,blir jobba hela helgen ändå..Men fin fin ob ersättning för o jobba storhelg så de är bara att tacka o ta emot :)

Igår var en hel dag för min del iaf, jobba 8-16. Sen var jag o mötte upp min mamma en sväng,hon var snäll o köpte blondering åt mej :) Efter jag hade träffat mamma gick jag till Therese o satt där o tjata ett par timmar,alltid lika trevligt :)
Sen efter de följde jag med Sandra till sibylla, sen körde hon mej tilbaka till min bil som var jättesnäll emot mej igår,NOT! Stannade på karlstadvägen o sen gick de verkligen inte att få igång den, sandra komm tillbaka o höll mej sällskap medans vi väntade på min älskling som skulle komma o kolla va de var för fel..Men inte han heller fick igång den så blev till att bogsera den till garage..Hatar när bilar krånglar!!!! Har iaf fått tag på en annan golf som jag kunde ta delar utav så får försöka komma iväg nån dag nu o hämta de jag behöver..suck...
Kom inte hem försen klockan var typ tolv eller ngt igår kväll, huh vad trött jag var!!!Var skönt med sovmorgon idag,sov ända till kvart över tio :)

Idag som sagt jobb, imorn blir de jobb men efter jobbet då blir de till o ha filmkväll/nachoskväll hos Therese..Gottans de :) Söndag jobb igen.. Min helg de!

Nu ska jag sätta mej i soffan med en bok, lånade med mej ett par stycken från jobbet igår =)







Sandra ♥ Fridde 





Kommentera

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0