Toppen dag

Ja igår var en riktig toppen dag, kom till liseberg strax efter 11 o då var de inte alls mkt folk max 5min kö! Hur gött som helst :) Hann åka riktigt mkt så sen när de blev mer köer hade vi redan hunnit med de mesta..Spelade på dvd-filmer o lyckades vinna en(självklart var de på nr 13 jag vann :))
Var en rikitgt mysig dag för mej&min älskling :)
Åkte hemåt vid halv sju tror jag, va inne på coop i åmål o handla så när vi kom hem så grilla vi o tog en cider..
Sen var de dags o sova,somna nog på en minut tror jag var rätt sleten..

Och nu är en ny dag,sov till kavrt i tio haha så sent brukar inte jag sova till...Sen ska de jobbas en 14-21 tur och imorn en 8-16 hoppas att de är fint väder när jag slutar imorn så de kan få bli premiär bad :)

De var nog allt för mej för stunden..

Hejs svejs

Kommentera
Postat av: Jessica

ja näe det är lite för överdrivet faktiskt, eller kanske underdrivet?! ha ha

2008-06-07 @ 13:27:31
URL: http://aaceton.blogg.se/

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0