Paket

Fick mitt Fleur de sante paket idag, vilket skämt!!!
Man skulle få en stor väska, tyckte den var jätte snygg men va var de då? En jävla tyg-kasse typ, utan fack o grejer..De kallar inte jag väska! Men men tur att den var gratis, kanske kan använda den nångång..
Å så kunde man köpa matchande Flip-flop med vilket jag gjorde, tog de som skulle motsvara min storlek men fick ett par mini mini i typ storlek 36..Två storlekar för litet för mej..Tradera nästa för dom :(
Borsten var iaf bra, en dubbelborste/plattborste :)
After-sun hade jag beställt med, får hoppas solen kommer tillbaka bara haha..

Däcken har kommit med, de va bra :) Snart snart kan jag få på mina finaste färlgar..
Hoppas min älskling får igång min bil idag bara.. Blir ju handikappad utan, sitter just nu o väntar på att  mamma ska komma o köra mej till jobbet..

Åh snart fredag! Jag längtar, vill ha pengar igen ju! Får förhoppningsvis bra lön..

Hoppas på fint väder i helgen med, då ska de bli party&Kubb..


Jaja allt för mej,  dags för jobbet


Ciao

Kommentera

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0