Lördag

Igår bar de som tidigare sagt av till Åmål&Mamma,fick en massa massa uteblommor..Vet inte riktigt vart jag ska ha alla ens en gång, :) Träffade Lotta också när jag ändå var där,fick bli en långpromenad och en massa prat om de senaste..
Efter Åmål fick de bli säffle o garage en sväng, hihi sprayade min svarta tröskel vit,helt totalt olika vit färg men kul var de,kände mej så duktig så att ;)
Sen blev de flänga runt en stund, först med Agneta till svanskog, sen tillbaka till garaget för att sen åka till Therese o åka runt på stan :)
Det var gårdagen i kort :)

Idag blir de ganska lugnt tror jag, ska träffa Jessica sen en sväng annars händer inte mkt alls..


Hejs svejs


Kommentera

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0