Hemma

Ja nu var man hemma efter jobbet,inte orkat uppdatera mej på ett litet tag nu..
Va ju iväg o jobba 22h pass tisdag-onsdag,o hade inte fått ngt nytt lösen te datan..Tråkigt!! Brukar ju alltid sitta vid datan där.Skulle ringt te IT avdelningen på kommun o bett om ett annat men de glömde jag..
Efter jobbet igår bar de hem till Therese en sväng,sitta o tjöta o gå o kolla..
Efter Therese blev de till garage där älsklingen fixa ihop min bil så nu bara pyser de ist för att låta som fan :)
O efter de,äntligen hem! Efter mer än ett dygn på vift.Skönt! Bara slappade hemma,satt mest i sängen o läste bok..

Idag har de vart till o jobbat,en riktigt trevlig dag på jobbet..Jobbat me Evelina o har åkt ihop så,då blir de genast roligare att jobba..Fick åka lite extra med för Sandra klant glömde ju självklart nycklarna i grupplokalen men så kan de va :) Skönt o sluta halv tre med o nästan vara hemma när man slutar..

Imorn är de en ledig dag!Skönt,vet att jag har mkt jobb framför mej så nu kan jag uppskatta lediga dagar litte mer..Åka till Åmål imorn,få massa uteblommer av mammsen. :)

Nu ska jag ta o sätta mej med min bok igen jag,men tyvärr är den snart slut :(


Kolla in GRATIS GODIS!!!
Bara o bli med så får man godis

http://www.gratisgodis.se/?r=238805






Kommentera

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0