Boring

Ja usch nu har jag tråkigt,funderar på om jag skulle ta ett rejält tag o städa övervåningen men men..Fundera kan man ju alltid. ;)

Fick förresten alla kort idag jag skicka in för framkallning för ett tag sen,helt fel storlek!!Jag fatta ju inte att man skulle välja storlek så nu är som i någon skum lite för stor storlek.. Nu har jag iaf lärt mej ngt nytt haha..


Vill att de ska bli imorn nu jag!Vill inte vänta fast de e ju snart imorn så som tur e..
Åka massa roliga saker,flume ride,balder&spinnrock är ett måste! :)
Gasten e jag sugen på men vet inte om jag vågar när de bara är jag o älsklingen,måste helst ha ngn både bakom o framför mej..Blir ju så rädd,haha förr förra gången vi var där så blev jag så rädd så jag slog pannan i en vägg o fick en bula :(
Men sist gång var jag tvungen o va stor&modig o lämna min säkra plats o gå längst bak, de värsta jag har gjort!!!!Haha
Skulle vilja ta gammaldagsa kort med men de tillåter tyvärr inte ekonomin denna gången...
Ska iaf hursomhelst bli SÅ KUL!!! <3


(Läskiga)

Kommentera

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0