Sista

Ja sista lediga dagen idag, 14,00 imorn är "semestern" slut..Idag har jag gjort så gott som ingenting..Mamma kom iaf med min bil förut o så fick jag köra henne tillbaka till Åmål..Passade på o handla lite när jag ändå va ute o åkte, när jag kom hem igen gjorde jag en Nachogratäng..Fick väcka älsklingen min med då som hade sovit verkligen hela dagen! Klockan va 5 i åtta när han kom upp..Fast han hade tydligen inte komme hem förrens klockan va 8 imorse så inte så konstigt att han sov länge =)

Sen blev de te o kolla verklighets film på 5an, var inte så bra denna gången tyckte jag..Mest seg...
O nu sitter man här parkerad framför datorn..


Ännu en dag detta i Sandra händelserika liv ;)

Kommentera

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0