Långledig


Ja nu är jag lång ledig!Så skönt...


Idag har de vart jobb, sen en snabbis till Therese o sen bar de av hemåt..Hållit på o grejat o rensat ur i garderoberna..O kollat på C.S.I har jag så klart gjort med =)


Fick mitt paket från ginza idag, jag måste vara smartast i hela världen jag..Mr&Mrs Smith var på VHS!! Läste inte tillräckligt noga tur att de var den enda som va de iaf..
Får ge den filmen till min stackars bror som har varit ute o ramlat med cykel idag..Blir han nog  glad hoppas jag...Stackarn har tydligen slagit sej rejält, var på väg till käkkirurgen senast jag prata med mamma, väntar på att få höra mer ifrån henne...


Fick även min nya mascara idag, =) Alltid lika trevligt med paket på posten, synd bara att det inte är lika roligt o betala räkningarna sen...


Nu ska jag fortsätta greja jag, hejs svejs

Kommentera

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0