Fredag

Helg igen då, jobb helg för min del som vanligt..Kvällen ska jag tillbringa med C.S.I miami- teamet, chips, godis&coca-cola...Somnade till en sväng förut så kommer säkert bli trögt o sova sen..
Heldag med jobb imorn, 7,30-16..Kvällen på söndag, skönt!!! Sovmorgon..


Var på interstil förut o kika, fanns ingen sån möbel som jag vill ha..Men jättesnygga korgar med lock, så två såna ska de bli när lönen ramlar in på kontot..Kommer bli hur snyggt som helst!!Och dessutom praktiskt =)


Funderar på o beställa en ny mascara, en Lancome L´extreme, saknar den!!har inte hitta ngn som är lika bra så funderar på om de ska få bli en sån igen..Tål att tänkas på =)


Nu ska jag återgå till min loveli-dvd box o soffan! Tjo




Kommentera

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0