Dagens

                                                    
              


Dagens humör:
Inget speciellt humör
Dagens låt:  En låt jag hörde på radio förut, vet inte vem som gör den men jag gillar den
Dagens vill ha: Ledigt&en massa pengar
Dagens köp: Plopp,coca-cola&Bensin
Dagens måste: Inga fler måsten idag
Dagens tråkigaste: Jobbet var segt men inte så tråkigt
Dagens roligaste: Det är alltid trevligt o träffa Jessica =)
Dagens kärlek: Min älskade pojkvän såklart, det är min kärlek jämt de!
Längtan: Att Sandra ska komma hem så man får träffa bebis..
Dryck: Kaffe i stora mängder
Klädsel: Svart t-shirt, grå/svarta jeans& svarta flip-flop
TV:  C.S.I Miami
Avsaknad av egenskap: ?
Smink: De vanliga, mascara,ögonbryn, mineralpuder&rouge

Kommentera

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0