Bebis =)


                         


De blev en liten kille, grattis!!!
Tycker de är hur kul som helst =) Längtar tills ni kommer hem!!


Jahopp annars har de inte hänt mkt idag, jobbat&slappat..
Älsklingen min har gett sej ut o fiskat han, förstår mej inte på detta med att fiska jag..
Tycker de är såååå tråkigt!!


Råkade visst bli litte shopping förut, 3 filmer från ginza..
Gone in 60 seconds (Världens bästa film)
The Grudge (Oh scary)
Och Mr&Mrs smith (den kosta bara 10:-)
Får ta en skräckfilms kväll med Therese snart så vi får skrämma upp oss med The grudge..Blir verkligen livrädd av den filmen...





Idag är det våran dag med, jag&min älskling 4-ever! Älskar dej



Kommentera
Postat av: Jessica

åhh va roligt för dom! du får hälsa grattis när du pratar med henne!



2008-07-13 @ 23:34:09
URL: http://aaceton.blogg.se/

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0