Bara jobb

Dåligt med uppdatering nu, men bara jobb som gäller..Idag gör jag en 8-11,30 i hemtjänsten o sen far jag in till stan o gör en 14-21 puh..
Imorn gör jag bara en 8-16, o efter de ska de bära av till interstil o kolla efter en möbel som jag vill ha..vet inte ens om de finns någon sån men ska kolla =)
Fick min nya hissgardin igår, blev så bra så! Snygga sängkläder fick jag med, såna däran gratis premier va dom med så =)
Blev även en wallander film till på den beställningen, var tvungen o dryga ut beställningen så jag skulle komma upp i 200:-
Nu längtar jag efter resten av grejerna jag har beställt till min nya stil..Hoppas dom kommer snart....

Nu ska jag hoppa i dushen, hejs svejs!

Kommentera

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0