Vi gör en dagens



Dagens humör
: Party humör, men borde vara på myshumör
Dagens låt:  Lady Gaga-Poker face har gått varm senaste timmen
Dagens vill ha: Julafton =)
Dagens köp: Inge ngt alls, duktiga jag
Dagens måste: Inge måste
Dagens tråkigaste: Städningen
Dagens roligaste: Julmyset&att Sandra&William har vart här i flera timmar
Dagens kärlek: Min älskade pojkvän såklart, det är min kärlek jämt de!
Längtan: Jul de med kanske?
Dryck: Kaffe&Cola
Klädsel: Mjukisar&rosa tröja, sen blir de mera finklädd
TV:  Barnkanalen(William som tittade)
Avsaknad av egenskap: Motivation till o städa grymt rent
Smink: Nada, men sen ska de sminkas så jag blir sådär kort-snygg ;)

Kommentera
Postat av: Susan

fin blogg ;)

2008-12-19 @ 17:35:45
URL: http://tyrassusans.blogg.se/

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0