Snö snö snö

Jag gillar snö, snö är vackert! Men inte i min skor, där hör de inte hemma! Har verkligen hållit på o frysa fötterna av mej på jobbet, låga valiga vår/höst skor o snö funkar inte riktigt..Får nog rota upp kängorna dom behövs nu..
Som sagt då, jobbat idag jobbat igår ja bara jobb! Så inte mkt att uppdatera om, längtar grymt mkt tills imorn när jag iaf har sovmorgon.Har vart tröttare än tröttast dom senaste morgonarna.Stavning tack?De där såg dumt ut, mornarna kanske? Äh skit sam!

Måste säga att jag tycker att det är väldigt sorgligt att det är säsongavslutning på alla bar program nu..Vad ska man då roa sej med hela vintern? O på tal om detta, fy vad dåligt sista desperate va.Verkligen totalt händelselöst!Hoppas dom skärper sig när de börjar igen sen.. Men Greys lika bra som alltid, men blev lite sur på "spöket Danny"..Vadå jävla spöken? Inga spöken i Greys tack!


Jag funderar på att ta med mej Sally ut i snön jag..Undrar om hon tycker de är kul? Återstår o se de..När älsklingen kommer hem sen så ska de städas, tråkigt värre!Men illa tvunget..Jag skulle vilja göra nåt roligare, baka eller så..Men har typ inga grejer hemma till de så de får nog allt va de..

Kommentera

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0