Onsdag, bara en vecka kvar nu

Hur sjukt fort går inte tiden? Hinner ju inte med för fan! Stopp! Haha nejdå, men illa fort går de..Bara en vecka kvar nu då..O bara 2 dagar till fredag, 3 dagar till lördag..Oj oj, mkt som ska hinnas med..Hemmet är prio 1!Ser ut som faen, hatar att dammsugaren är skadad o de blir med stökigt på noll o ingen tid..Har iaf börjat greja idag, bäddat rent, plockar o tvättar för fullt..Resten får tas imorn!Börjar jobba fem idag, mkt onödigt arbetspass om jag får säga de själv jag har tusen andra saker jag behöver fixa.Men men, vill(kan inte) säga nej så så här får de bli! Min tre dagars närmar sej med stormsteg o jag längtar som aldrig förr! Fredag-lördag-söndag.Sen blir de brått brått i dagarna två, Allt ska fixas då.nej okej inte allt men mycket! Karlstad med Love på måndagen(efter jobbet)storhandling o sista julklapps handling ska fixas(hans klappar inte mina som tur =))..Tisdagen, jobb sen göra stan med syster yster o kirra julklappar åt henne.Är jag inte snäll så säg? Hem innan sju, måste hämta ut älsklingen sista julklapp på Viking hallen.Uppesittare kväll också väl? När börjar den förresten?

Skulle behöva hinna klippa mej också men har insett att det är omöjligt projekt, gick lös med saxen själv förut på den jag kan ta..Evigheter sen jag gjorde de? Gjorde ju jämt de förr, men poff så bara sluta jag med de..Syns ingen skillnad men de känns! Synd att jag inte kan fixa de långa själv också men de tänker jag inte ens försöka med, det är dömt att misslyckas de!Trolltofsen är hursomhelst borta iaf haha..

Nej nu ska jag återgå till mitt, sen ducshen o sen jobbet...

Kommentera

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0