Lördag

 Ja nu var de lördag, tråkiga lördag.Jag ska jobba kvällen, känns inte ens som de är helg..Fast de e ju helg hela tiden just nu så inte så konstigt kanske?

Igår bar de som sagt av till Karlstad, väldigt trevligt.Men sjukt mkt folk på Gina, varför bygger dom inte ut affären?Kan inte förstå de.Gina var iaf enda klädaffären jag handlade på, två T-shirtar, en tunika/klänning, ett par Jeans o ett långt linne.Jag är nöjd =)

  

Sen shoppade jag loss på ikea för mina julklapps pengar, tre skärmar till mina lampor i vardagsrummet(som ju självklart inte passade så nu är frågan om jag ska lämna tillbaka dom eller köpa lampfötter som passar?).Sen köpte jag en knubbig bordslampa, så söt!!! En vit dvd-hylla, ett stort grönt doftljus(till min nya stil i vardagsrummet som är på G) o sen nån magnet-tjafs grej till nya databordet..

  

Nu tror jag betsämt att jag ska bege mej till Upper East Side i en timme eller så innan de är dags för jobbet..

Kommentera

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0