Jag är nog

En av världens tråkigaste människor, jag är i princip aldrig ute.Så fort de händer ngt roligt då jobbar jag, eller så är jag för trött för att jag har jobbat. Är jag ledig, då är jag lika fan trött o tråkig, kanske skulle vara ett nyårs löfte?Att inte vara så inihelvete tråkig, men de skiter sej med en gång eftersom jag jobbar in de nya året!! I januari skulle de ju vara solhagen igen med, men självklart är de samma helg som jag jobbar enda schemalagda helgen..
Nej jag får nog fortsätta med att vara mitt tråkiga jag o så hoppas att jag är ledig nästa gång de händer ngt kul..


Nu ska jag, för ovanlighetens skull sätta mej o läsa igen..Eller kanske skulle vara busig o smuggla bort lite jul? Älsklingen tycker de e för tidigt men jag håller inte med ;) Funderar på att bara plocka bort från hyllan över tv, resten får vara kvar =)  (Tills på fredag)

Kommentera

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0