Hur skönt?

Är det inte med tre lediga dagar? Jag har tusen saker att göra men jag tänker njuta av varje sekund!Idag är det äntligen julmyset med brudarna, ska bli så mysigt så! Imorn, Jul på Liseberg..Hur kul&trevligt som helst..Söndag ledigt, bara ledigt!Inga saker inplanerade inga måsten..

Men idag måste jag verkligen få tummen ur o städa!!Hur kan de vara så jobbigt o motigt att få de städat?Ja ja, får ta tag i de sen.Först ska de färgas hår, Sandra kommer hit o jag ska göra slingor på henne o hon ska göra mitt hår =)

Igår lyckades jag fint jag, skulle ju in till stan efter jag sluta jobba men skulle bara åka hem o byta skor för mina var så leriga..Ställde mej där jag brukar stå, men när jag ska åka igen tar de stopp.Jag satt där jag Framåt-bakåt-framåt Händer ingenting?! Ser att granntanten har stannat till med sin bil o tittar på mej, så jag går ut o hon bara-Jag tror du sitter fast.Hmm jo tackar o bockar, satt fast gjorde jag verkligen.Fick bli till o bli uppdragen med traktor de.Tur att Eilert var hemma!!

Se här bara!

 Snyggt va?


Efter denna lilla turen bar de av in till Säffle, träffa mormor en snabbis..Sen in till Therese o köpa sallad o hem til Sandra..Färga hår på henne, blev  mindre bra första gången så fick iväg o köpa mer färg..Sen hem, laga mat o så plocka lite o sen kolla på tv =)


Kommentera

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0