God morgon

Igår gjorde jag upptäckten att fast jag skriver överskrifterna med små&stora boktäver blir dom bara i stora när jag publicerar bloggen, varför?Så vill jag inte ha de, o börjar jag pilla pillar jag väl bort allt jag har lyckats me o gjort iordning..Hjälp?

Tidig morgon nu då, snart dags o fara till Långserud o jobba..Jag är så trött!Jag som alltid är så morgon pigg skulle kunna somna sittandes just nu tror jag..Jobbar halv 8 halv 3 idag, sen blir de hem o fixa mat och efter de fixa mej för utekväll.Var hundra år sen jag var ute sist!! Fast just nu känns de mest som jag hellre vill sova, men de blir de ändring på sen!Haha, bara jag har kommit hem o jobbat klart o allt så.


Nej nu var de dags o peta i sej lite äckelfrukost, usch kan inte äta frukost så här tidigt.Jobbar jag på nytorget äter jag alltid frukost direkt jag kommer te jobbet ist o de är mkt bättre!Då är de gott med frukost.. 

Kommentera
Postat av: Jessica

vem ska snacka om att inte ha vart ute på 100 år?! Bah! Spriten i flskorna har la dunstat här hemma :P

2008-12-06 @ 12:07:26
URL: http://aaceton.blogg.se/

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0