Gårdagens

Kvällen började riktigt bra, hade svinkul här hemma var så kul att vi kunde vara här..Massa cider slank ner, buzz spelades& massa skrattande&korttagningar..Sen dags o knöka in i bilen för avfärd mot Säffle o Harrys vid typ kvart i tio eller ngt? Trodde inte vi skulle komma in annars, men var nog lite väl tidigt kan jag säga såhär i efterhand..Väl på Harrys fick de bli en rosa panter, inta en ett bord tillsammans Therese o sen kom o gick massa folk.Träffa Susanne,Alp&lina från jobbet, sen även Pernilla kul o se jobb kamrater utanför jobbet =) En massa annat känt folk där också, ja helt okej än så länge..
Sen får Fridde ett ryck o blir snefull, mindre kul då han åker hem utan mej!! Där satt jag, hmm hur fan ska jag ta mej hem? Följde med hem till Therese o kröp ner i soffan med en filt i väntan på ja mirakel? Sandra stog för de miraklet genom att vakna, läsa mitt sms jag hade skickat och komma o köra mej hem..Inte vem somhelst som skulle göra de halv tre på natten, vilken ängel hon är!
Hem o intog soffan ihop med Sally, så gosigt så! Vaknade väl vid halv tolv idag, älsklingen kom ner o bad mej om ursäkt för hur han hade betett sej o allt blev bra efter ett tag.. Sen fick de bli till o krypa  ner i sängen  en sväng o ligga o sova nära nära ett par timmar till, de va mysigt..Sen har de vart mest slapp&mys resten av dagen..Gjort mat, kollat tv o så..Loveli söndag med andra ord!

Imorn är de åter igen dags för jobb vecka, jobbar alla dagar utom torsdag + att imorn gör jag dubbel pass, 8-14 Nytorget & 16-22 i hemtjänsten, hugaligen..Ser jag inte framemot men går så bra när man väl gör dom =)

Annars inte mkt, hade tänkt o lägga upp ett gäng med bilder men tror jag tar de imorn.Orkar inte krångla med de nu!!

Kommentera
Postat av: Jessica

jasså? töligt.. du kom hem iaf :)

2008-12-08 @ 09:47:27
URL: http://aaceton.blogg.se/
Postat av: sandra

hihi söt du är:)

2008-12-08 @ 11:42:29
URL: http://nogg.se/sassa55

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0