Fikat&fixat

Ja nu vart de fixat med vinterdäcken, gick inte exakt som de skulle ha gått.Men varför skulle de gå enkelt? Visade sej att mina fälgar inte passade fram på bilen, men älsklingen min lyckades o trolla fram 2 M&S däck..Så nu har jag två fula fälgar med M&S däck fram o mina finare fälgar med dubb däck bak.. Snyggt värre, men jag är nöjd..Vill ju inte o åka o halka av vägen eller få äckliga böter av farbror blå! Tack älskling för att du fixa =)


Innan däckgrejande var jag o hälsa på Malin en sväng, kollade in fina lägenheten,fikade& gick på stan en sväng.Riktigt trevligt, inte ofta vi ses jag&Malin.


Nu ska de nog få bli soffläge, färjan&C.S.I står på tv-tablån idag.Mat ska de bli också, får se vad man kan tänkas få för lyxig måltid serverad idag =)


Kommentera
Postat av: Malin

ne de är ju inte de, vi f¨r ändra på de kanske?! : )

2008-12-04 @ 10:09:09
URL: http://malinblomman.blogg.se/

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0