Back to school

Flängt runt som bara den idag, först jobb 8-14 sen bar de av till Åmål..En snabbis till mamma, tjöta litte o hämta vinterdäck te Fridde.Fick förbi jysk o kolla läget en sväng med, shoppade självklart ingenting vad tror ni om mej? Men jag spanade in en jävligt snygg elefant som skulle passa vardagsrummet så perfekt! Den ska nog få flytta hem till mej ngn dag tror jag bestämt!Massa mysigt julsaker med, vill ha! Men väntar på utförsäljningen som dom brukar ha veckan innan jul, man får ju vara ekonomisk haha.. Sen efter detta fick jag iväg o möta min love, lämna däcken o sen iväg för o störa Therese på jobbet..Satt o fika&tjöta litte, alltid lika trevligt! Nu hemma, wihoo! Eller? Mat ska lagas, men tror bestämt att de inte är min tur o göra de? Tvn ska kollas också, sista Desperate idag o jag gråter..Kommer sakna de! Hoppas inte mina bra söndags program slutar snart också för då blir jag riktigt ledsen!

Fick happy nyheter på jobbet förut, jag måste läsa alternativ medicinen..Så nu blir de till o börja plugga i januari, pratade med lärcenter förut o ska skicka in mina betyg o ansökan om vad jag ska läsa osv. Känns sådär, men kanske skulle slå på stort o läsa ngt mer? Psykitri B är jag sugen på, men vetifan om jag orkar två kurser på en gång tillsammans med allt jobb.En itaget kanske?

Nehe, nu ska jag ta o göra ngt vettigt.Som att stoppa min inte så vita jacka i tvättmaskin. Den blev ju inte direkt vitare av att jag gjorde en snygg vurpa rätt i en vattenpöl på jobbet igår kväll, hahaha..Så klantig så de e inte klokt! Hur kan man snubbla på sina egna fötter när man kliver ur en bil o landa på arslet i en vattenpöl?

             
               Vi vi vi! <3

Kommentera
Postat av: sandra

sötaste paret:) vad står de på din tröja? :) den va fin:)

2008-12-09 @ 18:16:32
URL: http://nogg.se/sassa55

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0