Avklarat

Då var helgens jobb avklarat, kvällen flöt på rikigt fint o vi kunde tillochmed sluta en kvart tidigare =) Imorn ska jag vara ledig, IGEN!!Jag har vart jätte mkt ledig de senaste känns de som, fast egentligen inte? 3 dar, sen 1 dag o en dag till o nu en dag till?Inte direkt sammanhängade ledigt eller så..Men ja, gött med ledighet!

Vet inte riktigt vad jag ska hitta på nu? Inte trött, ledig imorn så behöver inte sova tidigt, älsklingen är på rymmen..Antar att de blir Upper East Side i ett par timmar, en massa godis&chips(så gott men jag borde låta bli)..Kanske skulle sl'nga ihop lite mat? Har bara ätit frukost, och frukt idag..Men vad tråkigt o laga mat till sej själv bara...

Kommentera

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0