1 December

Snart är de jul, jag längtar efter julen.Hoppas de blir snö också..

Jobba idag då, träffa Malin efter jobbet.Lämna över ett par grönaväxter jag har tröttnat på och så ska jag kolla in hennes nya lya.Fika hinner vi nog med också =) Trevligt trevligt

Få på vinterdäcken sen med, verkligen på tiden!Hoppas inte farbror blå är ute nu nu när jag ska åka, men sånt oflyt ska jag väl andå inte ha? När man aldrig ser till dom annars..

Nej nu får jag ta o hoppa i duschen jag så jag inte kommer sent sen...

Kommentera
Postat av: Malin

Ja vi hinner nog med en fika : )

Växter behöver vi i massor så ja e bara glad för att de kommer in lite blommor : ))



O våran nya lya är ju inte så Jätte fin nu, men du får ha förståelse för att vi typ nyss har flytta in : P



Syns sen!

2008-12-01 @ 09:11:25
URL: http://malinblomman.blogg.se/
Postat av: sandra

längtar till jul:) hihi!!

2008-12-01 @ 11:11:58
URL: http://nogg.se/sassa55

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0