Working hard&böcker

Ja så var jobbet slut för denna gången, imorn klockan sju är de dags igen först hemtjänsten till halv två o mellan två o nio är jag på stödboendet =) Ingen kan ju säga att jag ligger på latsidan iaf!!


Har vart en lugn dag på jobbet, mest suttit o läst i min nyaste bok..Köpte den igår innan jag började o läst två tredjedelar av den redan.Kan verkligen inte sluta läsa när jag väl börjar, funderar starkt på o beställa hem en hel bunt böcker från adlibris snart...Har fått en massa boktips av min arbetskamrat Ulla idag, så vet många böcker jag vill ha nu =) 


Pratade med Jessica en sväng,  fick veta att när man värvar ngn till Gratisbio.se så måste den den som värvas ange mitt användarnamn där, så here we go again http://www.gratisbio.se/?RecruiterID=45864 Mitt användar namn: Mesandra
     Kom igen!!!!


Nu ska jag parkera mej själv i soffan jag, och gissa vad jag ska göra där? Nähä  jag ska inte alls kolla C.S.I, jag ska läsa ut min bok =)

Tjingeling 

Kommentera

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0