Uppdatering

Då så, vad har hänt alla dessa dagar jag varit utan internet? Jobb har varit största delen av alla dessa dagar, även testat på ett nytt Hemtjänstställe-Västra innerstan..Jag gillade de, skönt o få röra på sej också..Var nervöst innan men som tur va så jobbade älsklingens syster där o hjälpte mej först o sen en annan tjej från BC som jag jobbat med i kila...Hoppas iaf att jag får jobba mer där =) Nog om jobb!!


Förra lördagen (26/7) åkte jag, Älsklingen, Sandra&Andreas till Grebbestad för en heldag där..Började dagen med ett av mina favvoshopping place-Sportshoppen tanumstrand..Köpte en tröja&ett par sandaler till mej där, o ett par converse-kopier&En skjorta till min kära pojkvän!Tycker jag höll igen ganska bra mot vad jag brukar göra där haha..Sen åkte vi tillbaka in till grebbestad, gick på bryggorna,kolla i affärer o åt mat..Sen åkte vi till en camping med några kompisar till Sandra..Var o gick lite o vattnet, ångrade att jag inte hade några badkläder..Sen vart de dags för tanumstrand igen, denna gången minigolf =) mysigt de...Sen var dagen slut, mat i tanumshede och hem..Var en riktigt mysig dag tyckte jag!!


I fredags blev de utgång! Inte planerad sådan, men riktigt kul vart de..Var en hel del folk hos Therese på förfest o sen bar de av till torget lyssna på Billy&Dublinfair..Sen fick de bli bakfickan&pizza, och efter de var fröken så trött så de blev sova..Kort kommer =)  Sov hos Therese eftersom jag inte orka krångla med skjuts o sen skulle jag ju börja två o jobba o dumt o köra bil för tidigt..Var väldigt göttt att kunna promenera ut till ica o köpa nybakat bröd till frukost =)


Sen efter jobbet körde jag åt älsklingen som äntligen hade kommit hem från Rättvik, var hemma när klockan va 4 på morgonen igår...Trevligt var de med =)




Grebbestad
              


Utgång =)

             


Blandat


       



Twister =)

     


De var nog allt för denna gången =) Snart är de dags o åka till jobbet..Hejs svejs!



Kommentera

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0