Så var de snart dags

O bege sej till jobbet, wihoo..Älsklingen ha gett sej in till stan för o greja med sin älskade bil han, ut på galej ikväll medans en annan sitter på jobbet..De e de tråkigaste med att jobba helg, jag går typ ut?Ja inte ens en gång i månaden ibland, och ibland lite oftare än så beror ju helt på hur de ser ut med jobb..Men ändå, de e tråkigt!! Men e ju jag som vill jobba, och jag vill jobba så mkt som de bara går!!! Skulle ibland behöva 48h på ett dygn ist för 24, skulle passa mej perfekt de...



Så vad har fröken gjort idag då? Legat på soffan of course, gjort vad?Gissa? De jag alltid gör..O sen har jag varit lite huslig av mej, slängt ihop några muffins, försökte mej på dekoration med hasselnötter&choklad strössel..Strössel var sådär, men nöttera var bra..Men ändå sötast var muffinsformarna..Smaken då? Inge speciell, tråkisgaste jag har åstadkommit muffinsväg tror jag...



Nej nu ska jag packa ihop o dra mej, in på ica innan jag börjar o bunkra upp lite mat så jag har o äta när jag blir hungrig på jobbet...


Have a nice lördag mina vänner
 



                            
                          Lägg märke till dom blommiga formarna

Kommentera

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0