Herr kantarell

Igår bar de då av ut till Pappa&Ingela, fikade&tjatade, lekte med kattbebisen o sen tog vi oss en tur ut i skogen o plockade svamp..Jag har verkligen inget tålamod att gå i skogen, jävla kryp överallt!! Hittade iaf några svampar..
Fick en parfym av pappa med, inte escada som jag trodde utan Ysl..Luktade väldigt starkt..Sen fick jag toblerone choklad, vit mums!! Fanns jättesöta vildkattungar där med, två tigrar&två svarta..Så söta men de var ett stort misstag o försöka att ta upp dom, blev riven..



Efter pappa åkte vi hem, gjorde go mat marinerad fläskfile, potatisgratäng, sallad o stekta kantareller *Mums*
Kollade på 27 dresses, vilken rolig film! =) Se den!
Sen blev jag sittande o läsa, har lånat Lisa Marklunds- Gömda av Friddes mamma..Läste en tredjedel av boken innan jag somnade...Så bra.
  




     
     



                         

Kommentera
Postat av: Jessica

snygg båt :) ha ha

2008-08-24 @ 16:06:42
URL: http://aaceton.blogg.se/

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0