Gömda

Nu var jag hemma igen, skönt!! Funderar allvarligt på o börja riva tapeter, får en bra lön så har defenitivt råd o tapetsera nu, oh har vi tur kanske vi får tapeterna betalade =) Skulle vara riktigt gött de..Får se var älsklingen säger om o börja greja idag...


Fick slutgiltiga skatten nu, trodde ju att de skulle ha sjunkit litte eftersom jag gjorde avdrag för reser men icke sa nicke de kunde jag ju glömma..Fan har ingen lust o betala 4000:- för ingenting??Känns iaf som om de är för ingenting...



Läste ut boken Gömda igår, fy fan vad bra den va!! Så hemsk..

Handlar om tjejen Mia som träffar en utlänsk kille som till en början är en bra kille men sen förandras mer och mer, Mia trakasseras konstant och till slut blir det en fara för både hennes liv, deras gemensamma dotter och Mias nya man. Dom flyr från sin hemstad efter ett antal mordförsök&misshandlar mot dem, men ingenting blir bättre av att leva gömda..


Längtar tills jag får börja med nästa bok: Asyl, skulle få låna den av Ulla på jobbet så ska dit o hämta den på onsdag..


Haha jag var knäpp på ica förut, stog i kassan o skulle betala hade stoppat i massa mynt o var helt hundra på att jag hade stoppat i alla för jag hade räknat dom innan men de saknades 10:- Jag stre för jag hade minsann lagt i en tia och dom fick stoppa i en annan tia MEN när jag kommer tillbaka till jobbet har jag en tia i fickan, antagligen där den tian tog vägen som jag hade "stoppat" i mynt grejen...Pinsamt!


Nu ska jag gå ner o bläddra i reklamen jag, se om de är ngt roligt =)


hejs svejs


Kommentera
Postat av: Jessica

ha ha där ser du va småpengar kan ställa till :)

2008-08-25 @ 21:56:25
URL: http://aaceton.blogg.se/

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0