Fredag

Ja så var de fredag, och jag är faktiskt ledig idag..Gött! Till veckan blir de full rulle med jobb igen, har tage extra pass i hemtjänsten så gör två dubbel pass o jobbar alla dagar utom lördag..Money money!Blir många fina slantar o shoppa för på ullared de haha..Fast allt kan jag ju inte bränna där..De skulle nog nästan bli svårt så billigt som de är =) Längtar iaf så mkt tills vi ska åka dit jag o min bästa shopping vän Jessica..


För ett tag sen så tog jag en VR prenumeration bara för att få premierna, skulle få en väska, ett par solglasögon & ett vitt linne.Igår kom dom, o gissa vad jag fick? En VR-tygkasse, ett par VR-Flip flop o ett vitt linne..Blev väldigt besviken kan jag säga, skrivit dit o klagat så hoppas jag får dom rätta grejerna..Var ju enda anledningen till att jag överhuvudtaget tog en sån prenumeration!O vem vill springa runt i grejer som de står VR på?Inte jag iaf o dessutom var de inte ens i närheten av fina...


Äntligen fått sålt på baggyjeansen jag köpte på tradera för ett tag sen med, uhu fortfarande besviken över att de inte var rätt jeans..Jävla dåligt(suddigt) kort de va som lurade mej.. 


Nej nu ska jag kika runt lite o sen blir de nog o mysa ner sej i soffan, sånt väder idag ju- hemma, mys, slappis väder...


 

Kommentera

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0