Försökte iaf

Gjorde ett försök att prata till mej 50% tjänsten på jobbet förut, framgång? Inte som jag hade önskat men den ska delas mellan oss vikarier där o de är jag allt nöjd med de med, huvudsaken är att jag får jobba..Storsint? haha kan jag inte få allt ska de va rättvist iaf ;)


Nu var man iaf hemma, skönt! Fast ser ut som FAN här, skulle nästan vilja slippa se allt fram tills de blir klart..Ska nog försöka greja här ikväll iaf, älsklingen lämnar mej ensam hemma han..Åker till stockholm med sin kära bil han..
Och imorn åker jag, Em, syster&Icka till Karlstad för en hel dag =) Måste dock hålla hårt i plånboken, får se vad de går?
Beställde förresten inte tröjan jag skrev om tidigare, blev en jacka ist.En vit parkas liknande helt gudomligt snygg! Och förut hade jag fått mina rätta premier från VR i postlådan, söt väskan va!! =)


 Nu ska jag ta o försöka mej på o reda upp lite i oredan här o så återkommer jag senare..


Ciao


Kommentera

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0