Ensam hemma

Jahopp nu var man ensam då, kört in Älsklingen te garaget&sin bil nu..Måste ju ha hans imorn eftersom min e så dum o tar i däcken när de sitter folk bak.. Ska snart ta o slänga i litte blondering i mitt hår, har ingen fin utväxt nu. Sen ska jag läsa bok, läser Tille-lille nu den är så hemsk! En riktig gråtbok =( Tycker de e så hemskt för hans familj..


Nu ringde dom från Nytorget med, fått en del extra turer 8-14 i veckan plus nästa helg. Blev jag väldigt glad för!O mer extra turer kommer de o bli! Hämtade förresten mitt La redoute paket förut, höst jackan var precis så snygg som jag hade förväntat mej =) Hoppas de passar också, inte örka prova än..


Nej nu ska jag fixa mej en smörgås, o sen blondera mej..Kanske återkommer igen =)

Kommentera

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0