Dagens tjockis

Nyss ätit mat, hamburgare med en mos i =) Så gott de...Jobbat idag, o efter jobbet träffa jag Therese en snabbis..
Och nu sitter jag här..Fick mitt paket från D7 idag, jag hade ju beställt aromalampor där och borde nog ha kollat måtten..Världens mini mini va dom, inte ens en decimeter höga..Men söta ändå! Och massa goa aroma vaxer, just nu luktar de coccos o köket =)

Hade tänkt att jag skulle försöka städa idag men jag är en latis!!! Tvättat en maskin med kläder iaf o nu ska jag nog sätta mej framför tvn igen..Kolla ännu mer C.S.I..Sugen på att beställa Anna pihl boxarna nu, fast jag vill beställa böcker med..Beslutsångest!!!Ska köpa tapeter denna månaden med har vi bestämt nu..Älsklingen ska leka tapetserare han =) O så ikea..Kanske borde låta bli att beställa ngt alls??




Kommentera
Postat av: Anonym

vad har du hittat på ikea da? :)

2008-08-15 @ 08:40:28
URL: http://www.nogg.se/sassa55

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0