Dagens

                                         


Dagens humör
: På gott humör
Dagens låt:  Black ravens- red light(spells danger)
Dagens vill ha: De klart här hemma
Dagens köp: Kan jag återkomma med de? =)
Dagens måste: Inga måsten bara nöjen
Dagens tråkigaste: Inget skulle jag tro
Dagens roligaste: Att jag fick se älsklingen min på tv förut =)
Dagens kärlek: Min älskade pojkvän såklart, det är min kärlek jämt de!
Längtan: Efter en massa roliga fynd i KD
Dryck: Kaffe i stora mängder
Klädsel: Grå smala jeans, grå cardigan, vitt linne/tunika o mina rosa converse kopior
TV:  Älsklingen
Avsaknad av egenskap: Sparsamhet kanske?
Smink: Foundation, puder, rouge& min lovely L´extreme mascara från lancome

Kommentera
Postat av: Jessica

jo visst, är inte så duktig än så det får inte vara nåt fööör svårt, men vad hade du tänkt dig?

kram

2008-08-30 @ 15:27:52
URL: http://aaceton.blogg.se/
Postat av: Jessica

har han vart med på tv?!

2008-08-30 @ 18:13:03
URL: http://aaceton.blogg.se/

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0