Annelundsfesten

Jahopp igår var de denna väldiga festen dådå, var i stan från typ halv tio igår morse.Älsklingen skulle vara där o visa upp sin ögonsten =) Typ bara satt o gick runt där i ett x antal timmar, sen fick vi iväg hem o ge våra katter maten vi hade köpt te dom..O efter de tillbaka in till stan, jag var snäll o var chaufför hela kvällen jag =) Var riktigt roligt vissa stunder..Älsklingen blev lite full fuller han så kvällen avslutades ganska tidigt,vilket jag tyckte var ganska skönt!


Idag har jag tänkt mej o städa litte o sen klockan 16,30 blire jobb, ledig imorn o då ska jag o mormor o åka till karlstad..Ska bli mysigt o åka iväg med mormor (=

På tisdag ska jag o Therese gå på tuppen o äta..De e efterlängtat!!


De va väl de som händer de närmaste..



Här kommer ett par bilder från igår:

 
Jag i min älskade tröja =)                           Min fina älskling



  
Fridde&hans bror                                             Fulla&dansar

Kommentera

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0