Söndag

Lång vecka som kändes som den aldrig skulle ta slut men tillslut blev det fredag. Ledig helg var på ingående. Inga som helst planer men så fick jag frågan om jag ville bli med några från jobbet ut. Velade ett bra tag men nej jag ville ut, så längesen jag gjort nåt kul och det blev verkligen en kul kväll. Förfest hos Vicki, quis på Sir Williams där vi fick en fin delad sista placering 😂 och sen hem till Linda efter det. Trodde innan att det här blir nog en lugn kväll och sa att jag är nog hemma tidigt. Men det var raka motsatsen och va hemma efter 2 eller nåt sånt. Syrran va i stan och såg till att vi fick skjuts från Sir Williams till Linda och så var Kevin i stan och såg till att både jag och Vicki kom hem på natten. Är ju inte så att man helst vill gå ensam ute på natten så guld värt, tur man har såna bra syskon. 

Igår blev en lat dag rätt igenom, helt okej. Orkade inte ens städa och orkade inte ens bry mej om att jag inte orkade det. Var iallafall en sväng till Erikshjälpen på morgonen. Ville ha nåt fint till påsk men var dåligt med fint där dessvärre men fyndade en stor svart plånbok med rosett på. Precis min stil och stort ska de va. Avslutade med en myskväll med mitt ♡. 

Idag inga planer, helgerna är alldeles för korta! Lång vecka framför mej med massor av jobb, utbildning i arbetsmiljö och helgjobb på de sen. Inte en lugn stund innan nästa fredag som de ser ut som nu men då har jag långhelg innan det drar igång med en minst lika intensiv period igen. 



Kommentera

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0