Vabruari


Vi kör visst all in sjukdom här, eller ja stackars Oliwer gör. Avslutade penicillin kuren i tisdag.. Torsdag kom febern och fredagen konstaterades öroninflammation igen. Så nu äts de penicillin igen och han hatar det verkligen. Så hemskt att behöva tvinga i han det och flera gånger resulterar "tvånget" i att han spyr upp det igen. Tur man vet med sig att det är för hans eget bästa. 

Haft ledig helg, känns som mina lediga helger enbart tillbringats i soffan på sistone. Och med att städa, tvätta och hålla reda efter 2 ggr sjukdom som härjat här. Nu vill jag att det ska hända nåt kul, jag vill ha vår. Jag hoppas vi och barnen är friska i flera veckor ja helst månader nu. Och ja som sagt att nåt kul händer, nåt att se fram emot. En fest? En utflykt? En road trip med min syster och lite shopping kanske? Ett spökhus. Fast med allt vabbande dom senaste veckorna så kommer kontot gråta lagom till löning så lär får vänta ett tag till innan det händer nåt. Men i mars kanske 😂 Tills dess får jag hålla tillgodo med tråkigt.  

Denna vecka bor jag iallafall på jobbet, jobb 7 av 7 dagar. 8 dagar på raken allt som allt som de ser ut just nu. Lite extra fin vecka iallafall. Semledagen och alla hjärtans dag. Jag gillar såna där dagar då man kan uppvakta sina nära lite extra men utan att gå till överdrift. Barnen kommer få en varsin liten påse med alla hjärtans presenter ❤ Och semlan imorn kommer sitta fint 👌

Senaste dagarna i 1 bild. Sjukling ❤ Nya fina vårkläder till barnen hämtades igår 😍 I lördags blev det nybakta tekakor till frukost. Och provat lite nytt godis. Pollyn var 👌👌👌 Chokladen... Ja den tog ju slut men köper den nog inte igen 😂

Kommentera

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0