Tisdag

Tisdag och ledig dag, var välbehövligt efter att ha jobbat 5 pass på 4 dagar. Vilket ju egentligen inte är nåt mot hur jag brukade jobba men med heltiden på schema kan jag ju faktiskt vara ledig och det är välbehövligt. Hur har man orkat alla år innan? Jag njuter iallafall. MEN har en förmåga att inte ta de lugnt en sekund så idag har det fixats jul i huset, barnas advetspaket är klara, försökt ta julkort på barna, rensat, tvättat och städat. Puh! Men nu är det gjort. Tog 10 minuter så hade Oliwer målat på golvet. 😂 Nystädat är en kortvarig känsla. Hunnit med en sväng till pappa och Ingela också idag. Och hämtat paket, mina

Black Friday fynd börjar trilla in. 👌👌👌 Igår telefonen och idag Lindex. Längtar tills att använda telefonen men vägrar innan jag köpt skal och skydd. Så nu är söndag ännu mera efterlängtat  om man ens kunde längta mer? 

Lite juliga bilder innan jag avslutar. 


Ett försök att ta julkort på barnen. Wilde tyckte vi skulle ta på enbart han och skicka istället för Oliwer krånglade så 😂
Jul i huset
Jul hos barnen

Kommentera

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0