Onsdag

Nu var det ett tag sen igen. Borde lägga ner istället men haft denna så länge så vill inte släppa den så då får man väl uppdatera ibland också. Dagarna springer iväg, vet knappt vad jag gör på dagarna men dom går fortare än jag hinner med. Mitt i veckan redan, var nyss helg?! 


Sen sist då? Grejar med allt möjligt här hemma men blir aldrig klart. Alltid stökigt och rörigt. Just nu pågår projekt i sovrummet. Får visa när jag är klar ingen som vill se kaoset som är där nu. En massa jobb däremellan. Vinter,kallt och mörkt. Hinner knappt ut och gå på dagarna längre för är för mörkt när man väl kommer hem. Snö fick vi med men det var kortvarig lycka tyvärr. Hoppas de kommer mera innan jul. 

I lördags var vi barnlediga en sväng och drog till Karlstad. En bra dag som var välbehövlig. Köpte garderob och byrå på Ikea och lite annat smått och gott till julen,hemmet och barnen. På söndagen styrdes bilen mot Borås och farfar som skulle fylla år till måndagen. Jag, barnen, pappa och Ingela. Monica med familj var där också. En fin dag men farfar var inte pigg och låg mest. Och sjuhelsikes väder att köra i bara men jag fixade det galant och dit och hem kom vi. 

3 dagar jobb nu men imorn ledigt. Skönt! Då ska jag greja greja greja hela dagen lång och hoppas på att Oliwer tycker att vi ska göra det också. 

Sen ser jag framemot fredagen för då är det Black Friday och jag ska förhoppningsvis fynda mej min nya telefon. Börjar bli dags nu eftersom jag slog sönder min i somras. Så håll tummarna för fynd på fredag nu 👌👌👌 

Avslutar med lite blandade bilder. 


Syskonkärlek
Älskar temat på Ikeas julpapper och tillbehör.
Kan man va på Ikea utan att köpa sånt här?
Alla samlade
Min stora fina kille 💙
Och finaste mini 💙

Kommentera

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0