Fredag

Ännu en vecka som swishat förbi. 


Förra helgen blev en så bra helg, det lever på man på länge det. Hade en bara så bra kväll. 👌 Massa folk på förfest här hemma och en trevlig kväll/natt i bilen på det. Längesen jag hade så kul och blev så full haha! Kändes dagen efter kan jag lova #mittlivsandrabakfylla Och söndagens stora tanke att jag aldrig mer skulle gå ut eller åtminstone inte närmsta månaden, sa det samma till min syster och tyckte en myskväll skulle kunna ersätta hassleparken men kom ganska snart på att vi redan hade lovat bort oss till nästa helg. Så kan de gå! 😂 Men det blir nog bra det med, är ju inte bakis längre så nu känns det mer lockande. 

Måndag och tisdag flöt på, så kom onsdagen och Wilde vaknade krasslig. Huvudvärk och temp, hemma onsdag.. Piggare torsdag med fortfarande hemma, igår eftermiddag upptäckte vi en massa prickar. Bett eller vattkoppor?! Över 20 st, har inte blivit mer eller mindre. Kliar lite men inte vätskefyllda. Vetefan vad de är men behandlar det som vattkoppor just nu vilken ju innebär karantän. Helgens planer inställda och hemmasittande blir tills vidare. Borde ju märkas mer imorgon eller nåt? Vore bra att ha "avklarat" men slipper gärna flera veckors vabbande.... och friska barn vill man ju ha! Speciellt nu när vädret äntligen blivit bättre. Blir så himla låst också. Inte ens kunnat åka till affären. Hade lovat Wilde att vi skulle till leksaksaffären idag men fick bli en tur i mc driven istället. Tur han var nöjd ändå. Dock tar de på krafterna att "bara" sitta hemma. Oliwer klättrar på väggarna, barna bråkar eller ja Oliwer bråkar med wilde, jag blir rastlös. Och galen på introt till lets feast och Jocke och jonnas röst i alla dessa Youtube videos han är tokig i. Livet med barn 👌 

Ledig helg igen iallafall, fått ställa in planerna vi hade men lär inte vara sysslolösa för finns tusen saker att göra ute i varan trädgård så får passa på med det. 

Förövrigt är det farligt att sitta sysslolös och ha mobilen till hands. Man får ett mejl om 25%.... Får för sej att kolla om det finns nåt... Faller handlöst för ett par skor.. Finns inte i min storlek. Men kan inte låta bli att gå in och kolla igen och igen och wips påfyllning och dom finns. Så nu är dom finaste Nike jag sett påväg hem till mig. Så kan de gå! Skulle vilja ha så många Nike, helt fast. Nästa på inköps listan är Air max thea eller air max premium. Eller kanske på önskelistan?! 

Näh  nu hoppas jag allt Fridde kommer hem snart. Han åkte direkt från jobbet vid lunchtid till Göteborg för att hämta hem sitt senaste bilköp så inte sett han sen imorse. Så tråkigt att vara själv hela dagen och svälter ihjäl gör jag snart. Spännade med ny bil iallafall, hela vägen från USA 👌 En cheva såklart. 




Från i lördags, lyckades få till hårfärgen tillslut och kunde se ut som folk. Inga andra bilder från kvällen förutom 2 suddiga. Tar aldrig bilder när jag är ute längre men borde göra.
Hur fina!!! Rosa, Nike och spets 👌

Kommentera

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0